مرگ راننده پراید بر اثر برخورد با درخت در جاده دهلران - اندیمشک

تصادف خودروی سواری پراید حامل زائران اربعین حسینی در جاده دهلران - اندیمشک یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر: ۳۳۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 17 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛   این حادثه رانندگی امروز صبح بدلیل سرعت زیاد، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و برخورد با درخت در این جاده ارتباطی روی داد.
 
 
پس از وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه جاده ای به یاری مصدومان شتافته و 2 نفر از مصدومان را به مراکز درمانی دهلران و 2 نفر دیگر را به مراکز درمانی خوزستان منتقل کردند.
 
 این روزها و در آستانه اربعین حسینی تردد وسایل نقلیه از جاده های ارتباطی دهلران به سمت مرز مهران و استان خوزستان بسیار زیاد است و باعث ترافیک نیمه سنگین در این مسیرها شده است.
 
عدم آشنایی رانندگان غیر بومی به وضعیت جاده ها، کم عرض و 2 طرفه بودن، خستگی ناشی از سفر پیاده به عتبات عالیات و عجله رانندگان برای زودتر رسیدن احتمال وقوع حوادث ناگوار رانندگی را افزایش داده است.
 
در 24 ساعت گذشته چند مورد تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان ایلام روی داد که خوشبختانه تلفات جانی نداشتند اما در این حوادث چند نفر مجروح شدند.
 
علت وقوع این حوادث بی احتیاطی و عجله و شتاب رانندگان گزارش شده است بنابراین پلیس راه از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد ضمن همکاری با عوامل پلیس از سبقت و سرعت غیر مجاز پرهیز کرده تا سفر ایمنی داشته باشند.
 
به گزارش ایرنا، براساس تصمیمات مسئولان ستاد مرکزی اربعین ورود خودروهای زائران از سمت استان های بالادستی ایلام به سمت مهران مسدود شده و این خودروها به سمت مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان هدایت می شوند.
 
بر اساس اعلام مسئولان استان ایلام تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مرز مهران تردد کرده اند این مرز بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا انتخاب اول زائران اربعین است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار