کاشت 15هزار اصل نهال و ایجاد منظره چشم نواز

معاون امور عمرانی استانداری نیز از انجام اقدامات لازم برای کاشت 15 هزار اصل نهال در مسیر بیستون به کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 27 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ مجتبی نیک کردار گفت: برنامه ریزی های لازم برای کاشت این تعداد اصل نهال صورت گرفته و بزودی 15 هزار اصل نهال با همکاری و مشارکت مردم به یاد 10 هزار شهید والامقام استان کرمانشاه کاشته خواهد شد.

وی افزود: در طول مسیر به صورت رفت و برگشت زیرسازی های لازم جهت تسطیح اراضی انجام شده و در این مسیر علاوه بر کاشت درخت به صورت جنگلکاری و انبوه، مجتمع های رفاهی، خدماتی گردشگری و همچنین فضای سبز با جذابیت خاص و پارک ها در این مسیر احداث خواهد شد و برای روان سازی ترافیک و جلوگیری از مشکل تردد تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

وی بیان داشت: در مسیر بیستون به کرمانشاه در رفت و برگشت، مکان ها و جزیره هایی مشخص شده اند و در این مکان ها اقدامات لازم برای کاشت درخت و جنگلکاری صورت گرفته است.

معاون امور عمرانی استانداری گفت: تاکنون 35 هکتار برای شروع عملیات اجرایی در قالب طرح کریدور گردشگری در مسیر مشخص شده که در حریم قرار ندارند و با توجه به برنامه ریزی های در حال انجام برای اقدام در حریم و رایزنی دستگاه های مسئول در این زمینه، اراضی قابل کاشت برای نهال درخت و جنگلکاری به بیش از 100 هکتار افزایش خواهد یافت.

وی بیان داشت: برای اجرای این طرح تاکنون 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و عملاً کار شده است و با اجرای این طرح مسیر بیستون به کرمانشاه به منظری زیبا که دید هر رهگذری را به خود جلب کند، تبدیل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار