مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ازاستقرار 34 اکیپ راهداری در جاده های استان خبرداد.
کد خبر: ۳۳۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 01 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه اظهار کرد:34 اکیپ راه داری با فرا رسیدن فصل سرما و در راستای اجرای طرح زمستانه در پایگاه راهداری در جاده های استان مستقر شده اند.
 
وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع نیروهای راهداری هم اکنون تمامی محورهای استان باز و هدایت ترافیک در آن‌ها به خوبی در حال انجام است.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه این گروه ها شامل 34 اکیپ با بیش از 178 دستگاه و ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در پایگاههای راهداری استان مستقر شده اند، یادآور شد: گشت زنی در جاده های استان با هدف امداد رسانی و تسهیل تردد وسایل نقلیه و رفع مشکلات احتمالی در جاده های استان از وظایف این گروه ها است.
 
دلخواه با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی و آنلاین راهداری برای اطلاع رسانی از وضعیت جاده های استان اضافه کرد: مردم قبل از مسافرت با مراجعه به این سامانه به نشانی http://www.141.ir از وضعیت راه های استان و شهرها با خبرشوند.
 
وی تاکید کرد: با توجه ادامه بارش ها و لغزنده بودن جاده ها، احتیاط، صبر و حوصله در حین رانندگی و مسافرت از بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری می‌کند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار