مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ازآغاز مرحله دوم کاروان راهیان نور دانش آموزی با اعزام 276 دانش آموز پسرازصبح امروز خبرداد.
کد خبر: ۳۳۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 03 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الله منصور بیگی اظهار کرد: این دانش آموزان مقطع متوسطه در قالب شش اتوبوس به مدت 2 شبانه روز از مناطق عملیاتی دهلران و مهران بازدید می کنند و دانش آموزان شهرستان های مهران، دهلران و آبدانان علاوه بر یادمان های استان ایلام به منطقه عملیاتی فتح المبین استان خوزستان نیز اعزام می شوند.
 
وی افزود: اعزام دانش آموزان پسر به استعداد چهار هزار و 150 نفر تا پایان بهمن ماه به مناطق عملیاتی به یادگارمانده از دفاع مقدس ادامه دارد و البته این اعزام به علت امتحانات میان ترم مدارس به مدت یکماه از 24 آذرماه تا اوایل بهمن تعطیل می شود و با اتمام امتحانات اعزام کاروان های دانش آموزی از سر گرفته می شود.
 
منصوربیگی با اشاره به اتمام اعزام دانش آموزان دختر به یادمان های دفاع مقدس یادآور شد: از 10 مهرماه تا 24 آبان ماه سال جاری تعداد چهارهزار و 224 دختر مقطع متوسطه در قالب 15 کاروان و 23 دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی استان اعزام شدند.
 
وی همچنین در مورد خدمات رسانی حوزه راهیان نور به زائران اربعین حسینی هم گفت: 510 دستگاه اتوبوس شرکت جوان سیرایثار به مدت بیش از 2 هفته و با 2 هزار و 710 سرویس تعداد 108 هزار زائر را در نقاط مختلف استان جابجا کردند و نیز در این مدت اردوگاه های راهیان نور مهران پذیرای 16 هزار، دهلران 2 هزار و 700 و ایلام یک هزار و 350 نفر زائر اربعین بود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار