برنامه ریزی ویژه نفت و گاز گچساران برای بازی با تراکتورسازی تبریز

کد خبر: ۳۳۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 04 December 2016
مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران گفت : برای دیدار با تراکتور سازی تبریز برنامه ویژه ای داریم.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد امین محمدی در بازدید از تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: تیم فوتبال نفت و گازگچساران نشان داد دارای پتانسیل بالایی برای حضور در لیگ ها بالاتر است که این توانایی با حمایت های مسئولان باشگاه نفت به ثمر خواهد نشست .

وی بیان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر بازی فوتبال نفت و گاز گچساران و تراکتور سازی تبریزدرگچساران برنامه ای ویژه را درنظرگرفتیم.

مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در حال حاضر در سطح کشور و حتی بین الملل تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران را به خوبی می شناسند و از توانایی این باشگاه در یک شهر کوچک و کم جمعیت آگاهی دارند.

محمدی عنوان کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت های امسال نه تنها به صعود لیگ یک فکر کند بلکه باید به فکرموفقیت در جام حذفی بوده تا نام گچساران و فوتبال این شهرراکه از قدمت بالایی برخوردار است را جاودانه کند.

وی گفت: مدیریت و دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران برای موفقیت تمامی تیم های ورزشی این باشگاه به شدت تلاش می کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: این تلاش ها با توجه به برگزاری یک بازی مهم مقابل تیم خوب تراکتورسازی که صدرنشین لیگ برتراست باعث شده تا تمام امکانات و نیروهای مرتبط به حالت آماده باش شوند.

محمدی بیان کرد: دراین خصوص از هفته گذشته کمیته اجرایی تشکیل شده این کمیته با برنامه ریزی دقیق کلیه کمبودهای و نیازمندیها را به رئیس امور ورزش گزارش کرده است.

وی افزود: بازدید میدانی از استادیوم شهدای نفت نیزیکی از کارهای این کمیته بوده تا درصورت بروزکمبودها در اسرع وقت این نواقص برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران ادامه داد: زمین چمن شماره یک استادیوم شهدای نفت تا روز بازی با تراکتور سازی تبریزتعطیل خواهد بود.

محمدی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی نیم فصل تیم فوتبال بزرگسالان و مشکلاتی که زمین چمن این ورزشگاه داشت کلیه مسابقات و تمرینات را تا اطلاع ثانوی به زمین چمن پدخندق منتقل شده است.

وی گفت: و از روز یکشنبه کار بهسازی جایگاه vip و جایگاه تصویربرداری صداو سیما با نظر امور ورزش آغاز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تلاش می شود تا بازی با تراکتورسازی به صورت هرچه بهتر به طوری که شایسته نام و مردم گچساران شود.

محمدی عنوان کرد: تا زمان بازی نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی کلیه اقدامات خدماتی، رفاهی و امنیتی ورزشگاه برای برگزاری یک بازی دیدنی و تماشاگر پسند که نام گچساران و صنعت نفت را در بردارد، شاهد خواهیم بود.

وی افزود: امید می رود تا هواداران و مردم با یک حرکت خودجوش در برگزاری هرچه بهتر و منظم تر این بازی مهم و تاثیر گذار در معرفی فرهنگ اصیل مردم پاک و با تعصب این منطقه، دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران را همراهی کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و تراکتور سازی تبریز روز سه شنبه 30 آذر 95 در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف هم می روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار