مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ایلام گفت: تاکنون 70 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان دره‌شهر با استفاده از تسهیلات خوداشتغالی به خوداتکایی دست یافته‌اند.
کد خبر: ۳۴۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 16 December 2016

به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی اظهار داشت: خوداتکایی با سرمایه‌های اندک از برنامه‌های کمیته امداد ایلام است.

وی آموزش و مشاوره رایگان را از جمله علل موفقیت این طرح‌ها دانست و ادامه داد: آن چیزی که در کنار ارائه تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغالزایی به افراد تحت حمایت ارائه می‌شود بحث استعداد سنجی آموزش و مشاوره شغلی رایگان بوده که کمک شایانی به موفقیت اجرای طرح‌ها می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: البته افراد مددجویی که در این زمینه می‌توانند فعالیت داشته باشند تسهیلات خوداشتغالی تا سقف 25 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

رضایی ادامه داد: قرار است تا پایان امسال تعداد طرح‌های اشتغالزایی در این بخش به بیش از 160 طرح برسد، طرح‌های که علاوه بر رونق اقتصادی خیلی‌ها را به تولیدکنندگان موفقی تبدیل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
واقعاً جای شگفتی است که پرداخت تسهیلات کم بهره از سوی کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و .... تاکنون نتوانسته میزان بیکاری استان را کاهش بده و سال به سال بر میزان افراد تحت پوشش اضافه می شوند، بنا به آمار سالهای گذشته، بیش از 35 درصد جمعیت استان تحت پوشش نهادهای مذکور هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار