مدیرکل صدا و سیمای قزوین:

صدا و سیمای مرکز قزوین در جشنواره استانها درخشید

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: سه اثر ارسالی از صدا و سیمای مرکز قزوین در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استانهای کشور صاحب رتبه برتر شد.
کد خبر: ۳۴۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 23 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین ابوالفضل معصومی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: حضور در جشنواره های هنری بستر بسیار خوبی برای ارزیابی کارهای انجام شده در طول یک سال است و این حرکت فرهنگی می تواند انگیزه هنرمندان را برای تداوم کار بیشتر کند.

وی افزود: جشنواره ها محل مناسبی برای شناسایی استعدادهای هنری نیز هست و خوشبختانه صدا و سیمای قزوین با وجود جوان بودن در سالهای اخیر توانسته در جشنواره ها بخوبی بدرخشد و ظرفتی های نیروهای بومی و توانمند خود را بخوبی نشان دهد.

معصومی فر بیان کرد: درخشش آثار صدا و سیمای مرکز قزوین در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها نشان داد این مرکز از نیروهای خلاقی برخوردار است که می توانند برنامه های قابل قبولی ارائه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای قزوین تصریح کرد: در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها که در اهواز برگزار شد یک اثر تولیدی و ۲ اثر پژوهشی از صداوسیمای مرکز قزوین حائز رتبه برتر شدند.

بگفته معصومی فر مستند تلویزیونی «گراند هتل» جایزه بهترین بهترین کارگردانی و بهترین پژوهش مستند را به خود اختصاص داد که کارگردان این مستند ابوالفضل سروش مهر و پژوهشگران این مستند مهدی چیت ساز و ابوالفضل سروش مهر بودند.

وی افزود: ۲ عنوان از طرح های تحقیقاتی صداوسیمای مرکز قزوین هم در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها حائز رتبه برتر شدند.

معصومی فر گفت: طرح های تحقیقاتی «بررسی و احصاء مؤلفه های فرهنگی تأثیرگذار بر تعمیق همبستگی اجتماعی قومیت های استان قزوین (با رویکرد دیده بانی)» اثر مریم مافی همچنین «روز شمار تاریخی شهر قزوین» اثر طاهره امینی موفق شدند در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها عنوان بهترین آثار پژوهشی را به خود اختصاص دهند.

نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها ۳۰ آذر تا ۲ دی ماه در خوزستان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار