افتتاح واحدپرورش ماهیان آکواریومی درهمدان

در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر یک واحد پرورش ماهیان آکواریومی با تولید 60 هزار قطعه در سال با حضور نماینده و مسئولان شهرستان همدان به بهره برداری رسید
کد خبر: ۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵ 08 February 2015
در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر یک واحد پرورش ماهیان آکواریومی با تولید 60 هزار قطعه در سال  با حضور نماینده و مسئولان شهرستان همدان به بهره برداری رسید

به گزارش ایسنا، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان همدان در آیین افتتاح این واحد تولیدی گفت: واحد پرورش ماهیان آکواریومی با هزار و 100 میلیون ریال سرمایه گذاری در روستای قاسم آباد همدان راه اندازی شد.

دکتر "جواد رشیدی" با اشاره به اینکه میزان کل سرمایه گذاری این طرح هزار و 100 میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: 900 میلیون ریال از اعتبارات این طرح تسهیلات بانکی و 200میلیون ریال آن آورده متقاضی بوده است.

وی اشتغالزایی این طرح را برای 3 نفر عنوان کرد و گفت: ظرفیت این واحد پرورش ماهیان آکواریومی 60 هزار قطعه است که در مساحت 80 مترمربع راه اندازی شده است.

وی سهم شهرستان همدان در پرورش ماهیان زینتی 73.3 دانست و اظهاکرد: در استان همدان 33 واحد پرورش ماهی زینتی با ظرفیت 3 میلیون و 200 هزار قطعه فعالیت دارد که از این تعداد 25 واحد در شهرستان همدان با ظرفیت 2 میلیون و 407 هزار قطعه قرار دارد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان همدان یادآور شد: پرورش ماهیان زینتی در شهرستان همدان منجر به اشتغالزایی 50 نفر شده است.

رشیدی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح در مدت 6 ماه آماده بهره برداری شده و مواد مصرفی برای پرورش ماهیان آن غذای آماده است.

به گزارش ایسنا؛ در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر 4 پروژه عمرانی با اعتبار یکی میلیارد و 200 میلیون تومان با حضور نماینده مردم همدان و مسئولان شهرستان همدان به بهره برداری رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار