احداث مسکن برای اقشار خاص کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۳۶۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ 22 January 2017
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اقشار خاص کهگیلویه و بویراحمد مسکن احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در نشست مشترک مسکن ایثارگران، کمیته امداد و بهزیستی احداث مسکن برای اقشار خاص و افراد تحت پوشش این دستگاه‌ها را لازم و ضروری دانست و گفت: ایجاد مسکن برای طلاب، ایثارگران و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار مجموعه استان است که برای عملیاتی کردن این موضوع با مشکل زمین در شهر یاسوج مواجه هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیش از 4 هزار واحد مسکن باید در شهرهای مختلف استان ایجاد شود واداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد موظف به تأمین زمین برای احداث این واحدها به صورت مجتمع هستند.

وی بیان کرد: همچنین بنیاد مسکن موظف است نسبت به ساخت خانه‌ برای خانواده های چند معلولی، ایثارگران و مددجویان تحت پوشش که در روستاها زندگی می‌کنند از ظرفیت خانه‌های قدیمی و اختصاص زمین به این افراد کمک کند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه برای تامین زمین در شهر یاسوج با مشکل مواجه هستیم، افزود: زمین‌های مازادی در اختیارات ادارات استان قرار دارد که این زمین‌ها شناسایی و در اختیار دستگاه‌های قرار داده شود و در صورت عدم نیاز ادارات این زمین‌ها در اختیار اقشار خاص قرار گیرد.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: پایان سال جاری 2 هزار واحد مسکن مهر در استان تحویل داده می‌شود که سهم اقشار خاص در واگذاری این مسکن‌ها دیده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار