تاکید استاندار یزد در رسیدگی به وضعیت پیشکسوت فرهنگی استان

سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد با جلیل طیبات از پیشکسوت فرهنگی استان در منزل وی دیدار و برای معلم جغرافیای خود آرزوی سلامتی کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت درمانی وی شد .
کد خبر: ۳۷۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 03 February 2017
به گزارش تابناک یزد،میرمحمدی به مناسبت دهۀ فجر در این دیدار صمیمی ، طیبات را استادی هدایتگر نام برد و با بیان اینکه هدایتگران نمی‌توانند بدآموز باشند برای معلم جغرافیای کلاس یازدهم خود آرزوی تندرستی و توفیق کرد.
استاندار یزد با بیان خاطراتی از این فرهنگی فرهیخته از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواست تجربه‌های ارزندۀ این فرهنگی پیشکسوت به رشته تحریر درآید تا قابل انتقال به معلمان نسل جدید باشد.
جلیل طیبات که رئیس کانون بازنشستگان استان نیز بوده است در این دیدار به خاطرات خود در چگونگی تشکیل صندوق قرض‌الحسنه، شرکت تعاونی مصرف و دایر کردن کتابخانه برای بازنشستگان اشاره و تاکید کرد: هر کاری که برای کمک به بندگان خدا باشد ارزشمند است.
وی پیرامون رسالت معلمی خود گفت: همواره اولویت من در کلاس های درس دبیرستان این بوده که دانش‌آموزان در این کلاس‌ها درس زندگی بیاموزند.
استاد طیبات متولد 131٨هجری شمسی و فارغ التحصیل کارشناسی جغرافیای دانشگاه تهران است که پس از فارغ‌التحصیلی و در سال 1340 ابتدا مدت یک‌سال در شهرستان اردکان معلم جغرافیا و ادبیات و پس از آن نیز در یزد معلم جغرافیا بوده است.
طیّبات از مهر ماه سال جاری به دلیل بیماری پروستات در منزل و تحت درمان پزشکی است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار