حضرت زینب (س) الگوی نهضت های آزادیخواه جهان است

تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روحیه انقلابی گری حضرت زینب (س) الگوی نهضت های آزادیخواهان جهان است.
کد خبر: ۳۷۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 05 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با تعدادی از فرهنگیان و دانشگاهیان زن چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بعد از حضرت زهرا (س) هیچ زنی به بزرگواری، شجاعت و انقلابی‌گری حضرت زینب (س) نداشته ایم.
وی همچنین دهه فجر انقلاب اسلامی را یادآور مبارزات ملت شریف ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: بعضی مطالب مطرح شده از سوی برخی ها در ارتباط با مسائل چهارمحال و بختیاری دور از انصاف است.
وی یادآور شد: همزمان فعالیت دولت یازدهم اقدامات بسیار زیادی در زمینه آسفالت جاده ها و معابر، پوشش گاز، جاده سازی و احداث کارخانه های صنعتی در چهارمحال و بختیاری اجرایی شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال برابر 17 هزار و 700 میلیارد ریال پروژه در استان بهره برداری و 2 هزار و 700 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
وی تاکید کرد: بهترین قسمت برای استفاده از توان مدیریتی زنان آموزش و پرورش، دانشگاه ها، بخش بهداشت و امور فرهنگی است.
استاندار چهارمحال و بختیاری به لزوم اولویت داشتن زنان سرپرست خانوار در زمینه نقل و انتقالات در سال آینده اشاره و تصریح کرد: مدارس شبانه روزی به لحاظ تغذیه هم در این استان و هم در استان های دیگر با مشکلات زیادی مواجه هستند.
وی یادآور شد: اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری لیستی از مدارس شبانه روزی و دانش آموزان بی سرپرست و بدسرپرست تهیه کند تا از طریق بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تامین بخشی از کمک های مالی مورد نیاز مدارس و دانش آموزان اقدام شود.
در این نشست تعدادی از فرهنگیان و دانشگاهیان زن چهارمحال و بختیاری نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار