مدیرکل میراث استان یزد:

یزد قطب گردشگری کشور معرفی شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: یزد به عنوان قطب گردشگری معرفی شده و ما باید این واقعیت را پذیرا باشیم و شرایط را برای رویکردهای این اتفاق مهم فراهم کنیم.
کد خبر: ۳۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 21 May 2015
به گزارش تابناک یزد، محمدمهدی شرافت در جلسه بررسی سند چشم انداز طرح جامع گردشگری افزود: سایر ارگان های مرتبط با صنعت گردشگری باید اهداف خود را براساس محور گردشگری پایه گذاری کنند و شهرداری نیز در راستای این مسیر حرکت کند که اگر مجموع این حرکت ها و برنامه ریزی ها پایا باشد مثمر ثمر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سند چشم انداز طرح جامع گردشگری باید قابل سنجش و مشخص برای کارکردن باشد و اگر هدفگذاری ها دقیق باشد، تغییر در مدیریت ها تفاوتی بر آن ندارد و طرح به روند اجرای خود ادامه خواهد داد.

این مسوول دو بحث را مشخص دانست و گفت: اول اینکه کسانی که در این صنعت سرمایه گذاری کرده اند باید با هم اتفاق نظر داشته باشند و دوم اینکه هدف کاملاً مشخص است که چه کارهایی در راستای پیشرفت صنعت گردشگری قرار است انجام شود و چه اتفاقاتی قرار است بیفتد پس برنامه ریزی ها براین اساس پایه گذاری شود.

شرافت عنوان کرد: باید تمام مشکلات را بشناسیم و برای آن راهکار ارائه دهیم، اگر می شود اصلاح کنیم و اگر قابل اصلاح نیست حداقل آن اشتباهات دیگر تکرار نشود.

در این جلسه تمامی مسائل، مشکلات و ایرادات این طرح بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد مدعوین سند را با دید وسیع تر مطالعه کرده و در جلسه بعدی نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

در این جلسه معاونان میراث فرهنگی یزد و جمعی از صاحبنظران و فعالان صنعت گردشگری استان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تور لیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
با کدوم امکانات دنبال قطب گردشگری هستید؟
هنوز مدیران فرهنگی آشنایی به زبان انگلیسی ندارن، اونوقت دنبال درست کردن قطب گردشگری اند!!!!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار