برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: این مسابقات در ۱۷ رشته و درسه مقطع تحصیلی برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 05 March 2017
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزن همدان با شرکت ۳۵۰۰ دانش‌آموز خبر داد.

به گزارش مهر، مجتبی خدارحمی در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران پیرامون برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی مدارس استان همدان گفت: این دوره از مسابقات در بخش پسران از ۲۸ بهمن تا نهم اسفندماه ادامه داشت.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان همدان افزود: در این رقابت ها و در بخش پسران ۱۴۱ تیم حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۲۲۶ دانش‌آموز در این مسابقات شرکت داشتند، افزود: ۳۶۳ نفر به عنوان مربی، ۱۲۶ نفر به عنوان داور و ۳۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی این مسابقات در رقابت ها حاضر شدند.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: این مسابقات در ۱۷ رشته و درسه مقطع تحصیلی برگزار شد.

وی گفت: این رقابت‌ها در بخش دختران از امروز ۱۴ اسفندماه به مدت ۱۰ روز تا ۲۴ اسفندماه ادامه دارد.

خدارحمی عنوان کرد: در مسابقات دختران ۱۵۹ تیم با یک‌هزار و ۲۸۴ شرکت‌کننده، ۳۱۸ سرپرست و مربی و ۹۶ داور و ۲۵ عوامل اجرایی حضور دارند.

رئیس اداره تربیت بدنی وفعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان همدان افزود: رشته‌های والیبال، ژیمناستیک، هندبال، شطرنج، بدمینتون، طناب‌زنی و تنیس روی میز از جمله رشته های مورد رقابت در این جشنواره است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار