تفاهمنامه آموزشی سه‌جانبه در همدان منعقد شد

فنی و حرفه‌ای همدان، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان و کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان با هم تفاهمنامه آموزشی سه‌جانبه منعقد کردند.
کد خبر: ۳۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 26 May 2015
تفاهمنامه آموزشی سه‌جانبه بین فنی و حرفه‌ای همدان، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان و کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان منعقد شد.

به گزارش فارس ، تفاهمنامه آموزشی سه‌جانبه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان همدان منعقد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: این اداره کل تفاهمنامه همکاری آموزشی با هدف ارائه آموزش‌های مهارتی در مراکز آموزش فنی دولتی و غیردولتی برای استفاده اعضای سازمان بسیج مهندسین استان و خانواده‌های آنها را منعقد کرد.

علیرضا مهرابی در خصوص تعهدات فنی و حرفه‌ای استان گفت: معرفی مراکز و دوره‌های آموزشی مراکز به صورت رایگان با اولویت اعضای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان، ارائه آموزش توسط آموزشگاه‌های آزاد با تخفیف و با ارائه معرفی‌نامه از سازمان به کانون آموزشگاه‌های آزاد برای استفاده اعضا از جمله تعهدات این اداره کل است.

وی ابراز داشت: تعامل و همکاری دوجانبه در زمینه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در راهبرد و اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، تأمین تجهیزات و امکانات و منابع آموزشی مورد نیاز مهارت‌آموزان تحت تعلیم نیز از دیگر تعهدات این اداره کل در تفاهمنامه به شمار می‌رود.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای همدان اضافه کرد: علاوه بر همکاری‌ سه دستگاه در اجرای دوره‌های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول‌شدگان نیز از تعهدات این اداره کل محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این تفاهمنامه و برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی گام موثری در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی برداشته شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار