به مناسبت روز بزرگداشت شهدا؛معاون استاندار آذربایجان شرقی با دو خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد

کد خبر: ۳۹۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 14 March 2017
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و در آستانه سال نو، با دو خانواده شهید مدافع حرم در تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سعید شبستری به همراه جمعی از مدیران استان به منزل خانواده‌های شهیدان صادق شیبک و محمودرضا بیضایی در تبریز رفت و در جمع صمیمی آنان، از ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم و صبر و استقامت خانواده‌های آنان تجلیل کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در این دیدارها با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، افزو.د: شهدای مدافع حرم از سرمایه گران‌بهای خود گذشتند و جان خود را برای دفاع از انقلاب، نظام و حرم ائمه اطهار(ع) نثار کردند.

وی با بیان اینکه همه باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم، اظهار کرد: امنیت، آسایش و آرامش کنونی جامعه در سایه تلاش و از خودگذشتگی شهدا به وجود آمده است.

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی، امور امنیتی و انتظامی، پدافند غیرعامل، امور بانوان و خانواده و روابط عمومی استانداری نیز معاون استاندار را همراهی کردند.

گفتنی است شهید محمودرضا بیضایی در 29 دی 1392 و شهید صادق شیبک در 31 فروردین 1395 در جبهه نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به فیض شهادت رسیده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار