باند سارقان موتورسیکلت سرقتی در آمل دستگیر شدند

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل اعلام کرد: باند سارقان موتورسیکلت شناسایی شد و ۴ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند. اعضای این باند در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان آمل، با انجام کارهای فنی پلیس آگاهی تحت پیگیرد قانونی قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 27 May 2015
به گزارش تابناک سرهنگ گنجیان اظهار کرد: ماموران با فعال کردن گشت‌های انتظامی و تشکیل تیم‌های عملیاتی و همچنین بررسی شگرد سارقان در سرقت موتورسیکلت دریافتند سارقان از اعضای یک باند هستند که بصورت گروهی اقدام به سرقت موتور سیکلت می‌کنند.

فرمانده انتظامی آمل ادامه داد: ماه جاری با هماهنگی قضائی و انجام چند عملیات پلیسی، چهار متهم به سرقت به نام‌های «میثم- الف»، «رحمان- ع»، «پویا – و»، «مهدی – الف» شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۸ فقره سرقت موتورسیکلت که با هدف تامین هزینه‌های اعتیاد خود انجام داده بودند اعتراف کردند.

وی اعلام کرد: تاکنون ۱۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند کشف وضبط شده است و یادآوری نمود: مته‌مان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شهروندان خواست، برای پیشگیری از سرقت موتورسیکلت با رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات ضد سرقت، پلیس را در مبارزه با سرقت یاری کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار