دعانویس شیاد دستگیر شد

فردی که با ایجاد مرکز دعانویسی و رمالی در پاکدشت از مردم کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۴۰۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 29 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از رکنا، سرهنگ سلمان آدینه وند معاون هماهنگ کننده پلیس Police ویژه شرق استان تهران گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر این که فردی ایرانی در یکی از روستاهای پاکدشت، با رمالی و دعانویسی مردم را اغفال کرده و از آن ها کلاهبرداری می کند، ماموران انتظامی بخش شریف آباد پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: مأموران پس از حضور در محل فعالیت غیرقانونی متهم، فرد رمال را در حالی که چندین نفر از زنان و مردان روستا منتظر نسخه های شفابخش وی بودند، شناسایی و دستگیر کردند.
وی افزود: در بازدید از منزل متهم تعداد زیادی کتاب با موضوعات علوم غریبه و رمالی یک عدد کتاب دست نویس و انواع دعا های نوشته شده و رنگ مخصوص دعا نویسی و همچنین تعداد 100 عدد برگه ورق مسی جهت مکتوب نمودن دعا بر روی آن کشف و ضبط شد.
آدینه وند گفت: پس از تکمیل پرونده، متهم جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.
وی بیان کرد: متاسفانه عده ای سودجو با سو استفاده از عدم آگاهی مردم اقدام به رمالی و دعا نویسی می کنند و در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری را بر روی افراد و سلامت جسمی و روانی آنان می گذارد.
وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از جمله رمالی و دعا نویسی، مراتب را با استفاده از شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار