شهدا میراث معنوی جمهوری اسلامی هستند

کد خبر: ۴۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 27 May 2015
استاندارالبرز دیداربا خانواده های معظم شهدا و تکریم آنان را از وظایف تمام مسوولان دانست و گفت: شهدا بهترین میراث معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند.
به گزار ش ایرنا سید حمید طهایی روز چهارشنبه در دیدار با شماری از خانواده های معظم شهدای استان البرز افزود: امنیت امروز جامعه اسلامی و موفقیت های ان درسطح بین الملل در نتیجه رشادتهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمده است .
وی ادامه داد :پایداری و حفظ مرزهای کشور درطول تاریخ انقلاب اسلامی توسط رزمندگان اسلام همواره موجب شده تا جامعه اسلامی به عنوان الگویی برتر درسطح بین الملل معرفی شود.
طهایی خاطرنشان کرد: امروز نیز خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با صبر واستقامت در برابر مشکلات ایستادگی می کنند که باید با تکریم از این عزیزان دین خود را ادا کرد.
وی درادامه به نقش موثر فرزندان شهید و جانباز در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: وظیفه فرزندان شاهد و ایثارگر در جبهه جنگ نرم دشمنان امروز بسیار سنگین است و این فرزندان که میراث با ارزش پدران خود هستند ، الگویی ارزشمند برای سایر جوانان به شمار می روند .
دیدار با 40 جانباز 70 درصد به صورت چهره به چهره و اطلاع از مشکلات این غیورمردان از دیگر برنامه های امروز استاندار البرز بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار