مازندران جزو پرتصادف ترین استان های نوروزی

مرتضی سلیمی در نشست خبری ستاد خدمات نوروزی 96 با اشاره به همکاری مناسب بین هلال احمر و اورژانس کشور اظهار داشت: در نوروز امسال بیش از چهار و 841 عملیات امدادی داشتیم که بیشترین امداد رسانی در جاده های پر تصادف استانهای مازندران، اصفهان و فارس صورت پذیرفت. 
کد خبر: ۴۰۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۷ 04 April 2017

به گزارش تابناک مازندران، مرتضی سلیمی به نجات سه هزار و 406 مسافر در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در این مدت یعنی از 25 اسفند، دو هزار و 348 مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند و 390 عملیات رهاسازی در این مدت انجام شد.

همچنین در این نشست خبری مسعود حبیبی - رئیس سازمان جوانان هلال احمر نیز با اشاره به مراجعه چهار میلیون و 800 هزار نفر به پایگاه های جوانان هلال احمر و مشارکت در کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» گفت: در این رابطه بیش از بیست هزار نفر نیز در فضای مجازی پوستر کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» را ایجاد کردند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر عنوان کرد: همچنین بیش از 217 هزار نفر به خیمه های نماز مراجعه کردند و بیش از 338 هزار کودک نیز از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند.

 حبیبی خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از پنج میلیون و 472 هزار نفر نیز از محصولات فرهنگی سازمان جوانان هلال احمر بهره‌مند شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار