در آستانه انتخابات؛

روحانی به قزوین سفر می‌کند

حسن روحانی برای دومین بار در طی یکسال اخیر و در آستانه انتخابات به استان قزوین سفر میکند
کد خبر: ۴۰۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 18 April 2017
به گزارش تابناک قزوین رئیس جمهور در سفری یک روزه و برای افتتاح چند طرح صنعتی، کشاورزی و تولیدی و همچنین شرکت در مجمع شهرهای اسلامی به قزوین سفر میکند.
حسن روحانی که مهرماه سال گذشته در سفری دو روزه به قزوین آمده بود، در کمتر از 7 ماه برای بار دوم به قزوین سفر میکند تا با حضور جمعی از اعضاء دولت چند طرح عمرانی و صنعتی در حوزه کشاورزی، آبیاری تحت فشار، گازرسانی، کلنگ زنی انتقال آب شرب از سد طالقان را  افتتاح کند.
همچنین حضور در اجلاس بین المللی شهرهای اسلامی که برای بار دوم است در قزوین برگزار می شود از دیگر برنامه های سفر استانی رئیس جمهور در استان قزوین است.
بنا به برخی اخبار قرار است در این سفر طرح ۱۰ هزار هکتار آبیاری مدرن و اجرای طرح بیابان زدایی به مساحت ۶ هزار هکتار به بهره برداری برسد .
همچنین افتتاح چندین طرح صنعتی از جمله واحد بزرگ تولید پلیمر و فیلم های پلی اتیلن چند لایه، انواع نئوپان ملامینه و ام دی اف، واحد بزرگ دامداری شیری به ظرفیت ۱۰۰۰ راس از دیگر برنامه های این سفر است .
گویا روحانی قرار است در این سفر پروژه گازرسانی به منطقه الموت که در دولت قبل آغاز شده را نیز افتتاح کند . همچنین
آبرسانی از سد طالقان برای دو شهر و ۱۰۰ روستا، آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی، افتتاح فاز اول مجتمع بزرگ گوشت زیاران پس از هشت سال وقفه از دیگر برنامه های سفر حسن روحانی در قزوین است .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار