رئیس جمهور در تبریز:

قول می‌دهم از تمام امکانات‌ دولت برای رفع مشکلات سیل‌زدگان استفاده کنیم

رییس جمهور گفت: به مردم قول می‌دهم از تمام امکانات‌ دولت برای رفع مشکلات سیل‌زدگان استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۱۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 19 April 2017
به گزارش تابناک تبریز از خبر گزاری ها، حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در سفر به آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران افزود: از همان لحظات آغاز این حادثه ناگوار، ضمن پیگیری اقدام های انجام شده از طریق استاندار و فرستادن وزیر نیرو به منطقه، در دولت نیز بررسی‌ها و اقدام های خوبی برای کمک به مردم این استان انجام شد.

وی اظهار کرد: در کنار رحمت‌های الهی باران، عده‌ای از مردم گرفتار سیل و خسارات جانی و مالی شدند که ضرورت داشت برای بررسی، انجام اقدام ها و کارهای تکمیلی به منظور رفع مشکلات کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم‌بهره، به این استان سفر کنیم.


وی با اشاره به تخصیص‌هایی که برای چهار استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و کردستان انجام گرفته، گفت: اولین تخصیص‌ها در این خصوص به خزانه اعلام شده است و ضمن تسلیت به مردم بزرگوار استان آذربایجان‌شرقی به خاطر از دست دادن عزیزانشان در این حوادث، بنده به مردم قول می‌دهم در راستای رفع مشکلات‌شان از تمام امکانات‌مان استفاده می‌کنیم.
روحانی ادامه داد: سفر به دیار مردم دلاور آذربایجان بویژه در ماه پربرکت رجب، فرصت مغتنمی است.
رئیس‌ جمهوری روز چهارشنبه به منظور بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان آذربایجان شرقی و افتتاح چندین طرح و پروژه استانی، با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، استاندار و جمعی از مقام های ارشد محلی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار