شش پرونده تخلف انتخاباتی در دستگاه قضایی یزد تشکیل شد

کد خبر: ۴۲۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 13 May 2017
به گزارش تابناک یزد،دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: با رصد دقیق فضای مجازی به مرتکبین تخلف در این فضا تذکر و هشدار داده خواهد شد و در صورت اصرار به تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

«علی اکبر شمس» در سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی استان یزد، افزود: تاکنون شش پرونده تخلف انتخاباتی در دستگاه قضایی تشکیل شده است که با رسیدگی دقیق بر اساس مستندات و ادله جرم، برخورد قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت .

وی به ضرورت تأمین فضای مناسب برای تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و بیان كرد: شهرداری فضاهایی را برای تبلیغات آماده کرده است ولي با تعداد زیاد نامزدهای شوراهای شهر،  نیاز به فضای مناسب بیشتر برای تبلیغات احساس می‌شود .

این مقام قضایی، تعامل مسئولان متولی در نظارت و برگزاری انتخابات در استان یزد را خوب و سازنده توصیف و اظهار كرد: همه برای برگزاری یک انتخابات سالم، باشکوه و دشمن‌شکن تلاش می‌کنند .

دادستان در پايان نيز تلاش برای پیشگیری از هرگونه تنش و حاشیه را در دوران تبلیغات انتخاباتی مهم و ضروری دانست و گفت: حضور ا عدم حضور برخی چهره‌های سیاسی  از خارج استان، از طریق شورای پیشگیری  از وقوع جرم استان و شورای تأمین تصمیم گیری می‌شود تا مبادا حضور افراد حاشیه‌ساز، آرامش مردم شهر را تحت الشعاع قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار