عاون امور اجتماعی استانداری مطرح کرد:

جوانان را باید به رسمیت شناخت/7 درصد جمعیت جوان استان را در برنامه های اوقات فراغت جذب کرده ایم و باید این آمار افزایش یابد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان چهارشنبه 10 خرداد ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 31 May 2017
به گزارش تابناک تبریز، جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه با اشاره به این که  با شروع فصل تابستان اهمیت اوقات فراغت جوانان بیش از بیش احساس می شود ،افزود ، باید همه با هم تلاش کنیم تا جوانان و نو جوانان از این زمان بهترین و مفیدترین بهره را ببرند.

استوار آذر معاون امور اجتماعی استانداری نیز  با اشاره به وجود مشکلات در حوزه اوقات فراغت جوانان اظهار داشت : محدویت ها و محرومیت موجود در شهرستان ها بیشتر از تبریز است.

وی تاکید کرد :جلسات نباید به سمت و سوی گزارش دهی خلاصه شود و مشارکت و همفکری می تواند راهکارهای مناسبی در حل مشکلات را در برداشته باشد.

استوار آذر ابراز کرد ،بیش از نصفی از جمعیت کشور را قشر جوانان تشکیل داده اند و باید قشر جوان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی اذعان کرد ، 6الی 7درصد جمعیت جوان استان را در برنامه های اوقات فراغت جذب کرده ایم و این باید بهبود یابد.

معاون امور اجتماعی استانداری تصریح کرد :نسل جوان حد فاصل بین نسل گذشته و نسل جدید هستند و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند .

وی اذعان داشت : باوجود اینکه آمارهای زیاد برنامه انجام شده برای اوقات فراغت  ،ولی درامار بدون تکرار تنها 80هزارمورد برنامه مشاهده می شود.

وی اضافه کرد :در سال 96 خیز پر شتابی در برنامه ریزی اوقات فراغت انجام شود.
استوار آذر تاکید کرد :حوزه آموزش پروش گسترده است و باید برنامه های هم افزایی مناسبی دراین خصوص انجام شود.

معاون امور اجتماعی استانداری ابراز داشت : پورتال اوقات فراغت باعث روشن شدن آمار ها می شود و واقعیت ها دراختیار قرار می گیرد.

استوار آذر تصریح کرد : در کتابخانه های استان باید حوزه اوقات فراغت جوانان فعال تر عمل کند.

وی تشریح کرد :در آمار ارائه شده در پورتال ،مبنای کد ملی مورد توجه قرار گرفته می شود.

استوار آذر تاکید کرد :جوانان را باید به رسمیت شناخت و با برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت تاثیر قابل توجهی در ساخت شخصیت آن ها اعمال می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار