مدیر کل آموزش و پرورش گلستان خبرداد:

53 تیم ورزشی به مسابقات قهرمانی مدارس کشور اعزام خواهند شد

محمدرضا وطنی از اعزام 53 تیم ورزشی از مدارس استان به مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس کشور که در تابستان سال جاری در استانهای مختلف برگزار خواهد شد خبر داد .
کد خبر: ۴۳۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 03 June 2017
محمدرضا وطنی از اعزام 53 تیم ورزشی از مدارس استان به مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس کشور که در تابستان سال جاری در استانهای مختلف برگزار خواهد شد خبرداد .

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان مدارس استان از بهمن ماه 1395 همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز و تا اردیبهشت ماه 1396 به میزبانی شهرستان های مختلف استان ادامه یافت  . این مسابقات در قالب مدرسه قهرمان و با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی مدارس در رشته های مختلف برگزار شد.

 وی افزود: با مشخص شدن تیم های قهرمان  در هر رشته ورزشی ، اردوهای آماده سازی تیم ها به میزبانی مدارس قهرمان در هر شهرستان آغاز شده و مقدمات اعزام دانش آموزان به مسابقات کشوری با پیگیری مدیران محترم ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای استان فراهم گردیده است .

وطنی بیان کرد: از 53 تیم ورزشی استان گلستان تعداد 28 تیم از دانش آموزان پسر و 25 تیم از دانش آموزان دختر در رشته های ورزشی فوتسال ، والیبال ، هندبال ، بسکتبال ، تنیس روی میز ، بدمینتون ، شطرنج ، طناب زنی ، شنا ، ژیمناستیک ، دو و میدانی ، بومی و محلی در مسابقات ورزشی مدارس کشور که در تیر و مرداد ماه سال جاری در استانهای خراسان رضوی ، فارس ، مرکزی ، آذربایجان غربی ، چهار محال و بختیاری ، قزوین ، کردستان ، مازندران( رامسر ) ، خراسان جنوبی  ، لرستان و ایلام برگزار خواهد شد اعزام می شوند .

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل اجرایی مسابقات شهرستانی و استانی ، مدیران و معلمان تربیت بدنی ، اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و هیات ورزش دانش آموزی استان ، اسامی مدارس قهرمان را به شرح ذیل اعلام و از برنامه ریزی مطلوب مدیران برای برگزاری اردوهای آمادگی و اعزام دانش آموزان به مسابقات کشوری خبر داد .

لازم به ذکر است که مسابقات ورزشی قرمانی مدارس کشور در سال تحصیلی جاری در رشته های  ورزشی فوتسال ، والیبال ، هندبال ، بسکتبال ، تنیس روی میز ، بدمینتون ، شطرنج ، طناب زنی به صورت مدرسه قهرمان و با استفاده از تعداد محدودی یار کمکی از مدارس دیگر استان و در سایر رشته ها به صورت کانون قهرمان برگزار می گردد .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار