راه‌اندازی ۲۸ اقامتگاه بومگردی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری استان همدان به‌ضرورت توجه به روستاهای گردشگری همدان اشاره کرد و گفت: توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی دیگر از مسائلی است که همواره در استان بر روی آن تأکید شده و پیش‌بینی‌شده در سال جاری ۲۸ اقامتگاه بوم‌گردی در استان همدان راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۴۳۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 09 June 2017
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان گفت: ۲۳ هزار قطعه اشیاء موزه‌ای در استان همدان وجود دارد.

به گزارش مهر، علی مالمیر از اعلام درخواست ایجاد موزه منطقه‌ای در همدان خبر داد و گفت: ۲۳ هزار قطعه اشیای موزه‌ای در استان همدان وجود دارد.

وی گفت: ایجاد موزه منطقه‌ای در استان همدان یکی از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری استان همدان است که تحقق ان نیازمند کمک سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است.

وی همچنین به ضرورت توجه به روستاهای گردشگری همدان اشاره کرد و گفت: توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی دیگر از مسائلی است که همواره در استان بر روی آن تأکید شده و پیش‌بینی شده در سال جاری ۲۸ اقامتگاه بوم‌گردی در استان همدان راه‌اندازی شود.

مالمیر ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی را یکی دیگر از اولویت‌های همدان دانست و گفت: آموزش تقویت و توسعه رشته‌های صنایع‌دستی سفال، مبل و منبت و چرم، اجرای برنامه‌های حمایتی انجمن‌های صادرکننده صنایع‌دستی، برگزاری نمایشگاه‌ها و ایجاد بازارچه‌های محلی صنایع‌دستی، کمک به ایجاد هتل و هتل آپارتمان و حمایت از توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی از جمله برنامه‌های در دست اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار