سه هزار مسجد فارس مراسم شب های قدر را برگزار می کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از اجرای برنامه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی در ۳۰۰۰ مسجد این استان همزمان با شب‌های قدر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 14 June 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، ۲۴ خردادماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن شب‌های قدر عاشقی از اجرای برنامه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی در ۳۰۰۰ مسجد این استان همزمان با شب‌های قدر خبر داد.

وی افزود: در این راستا ۳ هزار مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی در مساجد استان فارس به اجرای برنامه‌های متنوع دینی، مذهبی و فرهنگی می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در ادامه سخنان خود، جایگاه شب‌های قدر را یادآور شد و گفت: شب قدر، شبی است که در تمام سال هیچ شبی به فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در شب قدر بهتر از عمل در هزار ماه است و برنامه‌های یک سال هر کس مقدر می‌شود.

مهرابی با اشاره به اعمال شب‌های قدر گفت: از جمله اعمال شب‌های قدر می‌توان به غسل کردن مقارن با غروب آفتاب شب قدر، خواندن دو رکعت نماز، قرآن به سرگرفتن و خدا را به چهارده مصوم سوگند دادن، خواندن زیارت امام حسین(ع)، احیای این شب‌ها، قرائت دعای جوشن کبیر، طلب آمرزش از خدای متعال اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار