نهاوند مأمن ۸۵۳ شهید در دوران دفاع مقدس

‍ رئیس بنیاد شهید نهاوند در کارگروه گلزار شهدا گفت: شهرستان نهاوند دارای ۸۵۳ شهید در دوران دفاع مقدس است که هفت گلزار آن به تعداد ۴۴۴ شهید در شهر نهاوند و ۹۶ گلزار به تعداد ۴۰۹ مزار شهید در مناطق روستایی و مراکز بخش‌ها در خاک آرمیده‌اند.
کد خبر: ۴۵۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 02 July 2017
رئیس بنیاد شهید نهاوند درکارگروه گلزار شهدا گفت: شهرستان نهاوند دارای ۸۵۳ شهید در دوران دفاع مقدس است که هفت گلزار آن به تعداد ۴۴۴ شهید در شهر نهاوند و ۹۶ گلزار به تعداد ۴۰۹ مزار شهید در مناطق روستایی و مراکز بخش‌ها در خاک آرمیده‌اند.

به گزارشتابناک همدان از نهاوند؛ علی خزایی گفت: در سطح روستاها از۴۰۹ مزار شهید ۳۸۵ مزار شهید ساماندهی شده و ۲۴ مزار دیگر نیز باقی‌مانده که امسال کار ساماندهی آنها انجام خواهد شد.

وی گفت: در سطح شهرستان نهاوند تعداد هشت شهید گمنام وجود دارد که پنج تن آنها در تپه ابوذر، ۲ تن در حوزه‌های علیمه خواهران و برادران و یک تن نیز در شهر فیروزان مرکز بخش خزل در خاک آرمیده‌اند.

خزایی افزود: کار احداث یادمان شهدای گمنام واقع در تپه ابوذر که یکی از بی‌نظیرترین یادمان‌های استان است و از اواخر سال گذشته آغازشده به خوبی در حال انجام است که تاکنون بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر موردنیاز است.

نهاوند مأمن ۸۵۳ شهید در دوران دفاع مقدس




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار