راه‌اندازی دومین مرکز سلول درمانی کشور

فرماندار شهرستان سرعین گفت: دومین مرکز سلول درمانی و ناباروری کشور در شهر توریستی و تفریحی سرعین احداث و راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 11 June 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عاطف ناصری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین اظهار داشت: دومین مرکز سلول درمانی و ناباروری کشور در شهر توریستی و تفریحی سرعین احداث و راه‌اندازی شده و شاهد ارائه خدمات کیفی و تخصصی در این حوزه در این شهرستان می‌شویم.

فرماندار شهرستان سرعین از اختصاص 150 میلیارد ریال برای احداث این مرکز در اردبیل خبر داد و افزود: دومین مرکز ناباروری و سلول‌درمانی کشور که با اهتمام جهاد دانشگاهی استان اردبیل احداث می‌شود در مدت 32 ماه تکمیل و راه‌اندازی شده و به ارائه خدمات در این حوزه به افراد مورد نظر می‌پردازد.

وی با بیان اینکه زمین در نظر گرفته شده برای این مرکز اهدایی یکی از خیران است، تصریح کرد: این زمین به مساحت 2 هزار و 700 مترمربع بوده که پس از تکمیل و احداث مرکز ناباروری با تجهیزات و امکانات مورد نظر مهیای فعالیت در این حوزه می‌شود.

ناصری از برنامه‌ریزی برای تبدیل این مرکز به قطب ناباروری کشور و منطقه خبر داد و گفت: این امر در گرو مشارکت و حمایت مسئولان و مدیران استانی میسر بوده که تلاش می‌کنیم با تحقق این هدف و ارائه خدمات تخصصی بتوانیم زمینه حضور و درمان بیماران از کشور و نیز کشورهای همسایه را فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: باید در این مرکز خدمات کیفی و ارزنده‌ای به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه شود و با مجهز شدن به سیستم‌ها و تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته و روش‌های تشخیص مناسب فعالیت در این مرکز به صورت گسترده و کیفی انجام شود تا شاهد نتایج ثمربخش برای مراجعه کنندگان به این مرکز باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار