معاون استاندار عنوان کرد:

اهمیت نقش ارشادی و پیشگیری حراست‌ها در مسیر خدمت‌رسانی بهتر/اولویت اصلی حراست، پرونده پاکی است نه پرونده‌سازی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نقش ارشادی و پیشگیری عوامل حراست در مسیر خدمت‌رسانی بهتر و رضایتمندی عمومی، مهم‌ترین اولویت کاری ماست.
کد خبر: ۴۶۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 29 July 2017
به گزارش تابناک تبریز، سعید شبستری خیابانی در دیدار با کارکنان حراست استانداری با تاکید بر لزوم صیانت از قداست کار حراست گفت: دیدگاه صیانتی حراست به سالم سازی محیط، کمک می‌کند و ایجاد فضای سالم و امن باعث رشد انگیزه‌های کاری می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور مستمر در کنار همکاران، برای بالندگی سیستم، وظیفه ذاتی حراست است خاطر نشان کرد: پیشگیری از تخلفات و صیانت از حیثیت و جایگاه سازمان، از وظایف و ماموریت‌های اصلی حراست در مجموعه‌های کاری است.

وی با اشاره به اینکه حراست، محرم اسرار سیستم‌های اداری است، افزود: نقش ارشادی و پیشگیری عوامل حراست در مسیر خدمت‌رسانی بهتر و روان‌تر و رضایتمندی عمومی، مهم‌ترین اولویت‌های کاری در واحدهای اداری است.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان نقش خطیر عوامل حراست در مراقبت و حراست از دستاوردهای نظام، اظهار کرد: کشور ما به افراد کاردان و تلاشگر نیاز دارد و همه باید برای حفظ کرامت و شخصیت انسان‌ها، اهتمام نماییم.

اولویت اصلی حراست، پرونده پاکی است نه پرونده‌سازی

رحیم علیزاده، مدیرکل حراست استانداری نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این اداره کل با بیان اینکه این اداره کل، در هشت ماه گذشته به عنوان حراست نمونه در بین استانداری‌ها انتخاب شده است عنوان کرد: در حال حاضر، بستر و فضای کار و فعالیت در مجموعه حراست استانداری، مناسب است و با یک آرامش خاص، روند روبه رشدی در پیشبرد اهداف و وظایف خود داریم.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی ما، پرونده پاکی است نه پرونده سازی گفت: متعهد هستیم که همواره با همکاران، با عطوفت و مهربانی رفتار کرده و با تذکر و یادآوری، مشکلات را در داخل مجموعه حل کنیم.

در پایان این نشست، معاون سیاسی و امنیتی استانداری با اهدای لوح سپاس،از خدمات کارکنان اداره کل حراست استانداری قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار