بانک سامان در راه ساماندهی مدارس

امسال در میان تبلیغات مختلف برندها، شاهد کمپین رمضان بانک سامان بودیم که رویکرد متفاوتی را در این کمپین شاهد هستیم.
کد خبر: ۴۷۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 08 August 2017

به گزارش تابناک : این کمپین شامل برنامه بلند مدتی برای کمک‌رسانی به کودکان محروم منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان بود، بانک سامان درتلاش است که احتیاجات این کودکان را با هزینه‌های که برای افطاری در ماه رمضان درنظرگرفته شده بود تأمین کند.
این کمپین در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این  بانک شکل گرفته است، بانک سامان طی چند نوبت این کمک‌ها را به این منطقه ارسال کرده که همچنان هم ادامه دارد تا بتوانند یاری‌رسان این فرزندان ایران زمین باشد. درهمین راستا نیز ویدیویی جهت اطلاع‌رسانی در مورد این کمپین به سفارش این بانک توسط آژانس کرگدن تولید شد است.
منصور مؤمنی مدیر روابط عمومی بانک سامان در این مورد گفت: "این کمپین که برای رمضان در نظر گرفته شد حرکتی متناسب با فرهنگ رمضان بود، ما تصمیم گرفتیم که بجای برگزاری مهمانی‌های افطار این هزینه را صرف تهیه امکانات از جمله صندلی برای مدارس منطقه محروم دشتیاری کنیم که قصد از تهیه ویدیوی اطلاع رسانی هم این بود که به گوش جامعه برسانیم که می‌شود به جای مهمانی‌های پرخرج، یاری‌رسان افرادی که به کمک ما نیاز دارند باشیم و همچنین اثرماندگارتری هم بجای بگذاریم."

وی اضافه کرد: "ما ابتدا با آموزش و پرورش منطقه در راستای میزان نیاز دانش‌آموزان صحبت‌هایی داشتیم و با توجه به مشخص‌شدن میزان نیاز اقدام به تهیه این صندلی‌ها نمودیم که این پروسه همچنان هم ادامه دارد و بخش اول این تجهیزات در رمضان و بخش دوم آن در روزهای آخر تیرماه ارسال شد و تا پایان شهریور مدارس را برای سال تحصیلی جدید تجهیز می کنیم.
این پروژه شامل بخش‌های دیگری نیز بود، ما علاوه بر 4000 صندلی، 400 تخته وایت بورد و 2000 بسته لوازم‌التحریر را نیز تدارک دیدیم که به کودکان این مدارس اهدا خواهد شد. در مجموع فعالیت‌هایی که در این منطقه انجام شده علاوه بر تجهیزات مدارس و وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان شامل ساخت یک مدرسه هم می‌شود که ساخت آن سال گذشته آغاز شده و براساس برنامه‌ها ماه مهر امسال قابل بهره‌‌برداری خواهد بود که آن هم در منطقه باهوکلات در دشتیاری قراردارد.





منبع : بولتن نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار