صادقی در مخالفت با گزینه وزارت فرهنگ از خلاقیت هنری در کردستان گفت

نماینده‌ تهران‌ به‌ جای‌ نمایندگان‌ کردستان!

نماینده اصلاح‌طلب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به اینکه خلاقیت‌های هنری در کردستان، آذربایجان، خوزستان، سیستان و بلوچستان باید مورد توجه قرار گیرد گفت: سنندج، ایلام، زاهدان و مسجدسلیمان جزئی از ایران هستند، چرا فعالیت‌های فرهنگی در سطح کشور توسعه پیدا نمی‌کند؟
کد خبر: ۴۸۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 19 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، محمود صادقی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: سنندج، ایلام، زاهدان و مسجدسلیمان جزئی از ایران هستند، چرا فعالیت‌های فرهنگی در سطح کشور توسعه پیدا نمی‌کند، چرا همه جشنواره‌ها تنها در تهران برگزار می‌شود و از خلاقیت در حوزه فرهنگ و هنر خبری نیست.

وی گفت: تنوع فرهنگی و زبانی برای کشورمان فرصت است اما ما آن را تبدیل به تهدید کرده‌ایم، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی چه برنامه ای برای استفاده از این فرصت دارد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خلاقیت‌های هنری در کردستان، آذربایجان، خوزستان، سیستان و بلوچستان باید مورد توجه قرار گیرد، آیا جشنواره‌ها کماکان در تهران برگزار خواهند شد؟

خانه ملت

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار