پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: همچنین در سال جاری 200 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی قرض‌الحسنه با سود چهار درصد در استان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 14 September 2017
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان گفت: چهارهزار و 550 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری در این استان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا؛ احمد توصیفیان در کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه گذاری استان همدان افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات برای هفت هزار و 561 نفرشغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 240 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در شهرستان تویسرکان پرداخت شده افزود: 37.7 درصد تسهیلات پرداخت شده در بخش صنعت، 32.8 درصد در بخش کشاورزی و 29.7 درصد در بخش خدمات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: همچنین در سال جاری 200 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی قرض‌الحسنه با سود چهار درصد در استان پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای 19 هزار و 980 همدانی تعهد شده است اظهار کرد: امسال برای هفت هزار و 561 نفر در سطح استان اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار تویسرکان نیز گفت: 14هزار بهره بردار در بخش کشاورزی در شهرستان تویسرکان وجود دارد و هشت هزار و 500 هکتار باغ وجود دارد که پنج هزار و 500 هکتار آن باغ گردو با میزان تولید سالانه 15 هزار تن است.

حبیب مومیوند با بیان اینکه گردوی تویسرکان از نظر کمی و کیفی حرف اول در کشور را می زند گفت: تویسرکان رتبه اول تولید آلو در استان را دارد و میزان برداشت سالانه جو 24هزار تن و گندم 30 هزار تن است.

مومیوند با اشاره به ظرفیت های بالای تویسرکان در زمینه گلخانه و فعالیت بیش از 27 واحد گلخانه ای در شهرستان افزود: روستای برگچه شهرستان به عنوان روستای گلخانه ای در کشور مطرح است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به محدودیت آبی گفت: کشت محصولات کم آب بر در شهرستان شروع شده و با توجه به اینکه میزان بارندگی در شهرستان 410 میلیمتر است.

وی با تاکید بر اینکه راه ارتباطی تویسرکان به گنجامه یک راه راهبردی برای تویسرکان محسوب می شود گفت: این راه از طرح های اقتصاد مقاومتی معرفی شده شهرستان است که به استان معرفی شده است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به طرح های اقتصادی شهرستان گفت: 2 طرح دارویی تدبیر دارو و هگمتان دارو را در شهرستان وجود دارد که یک مرحله از هگمتان افتتاح شده است اما این 2 طرح نیز مشکل تسهیلات دارند.

مومیوند با اشاره به تولید الیاف پلیمری گفت: طرح بدون گرفتن تسهیلات شروع شده و یک طرح بزرگ صنعتی است که بانک باید همراهی بیشتر داشته باشد.

وی تصریح کرد: طرح مهان کاغذ نیز با 44 میلیارد ریال در حال پیگیری است.

گفتنی است در شهرستان تویسرکان 350 شرکت تعاونی به ثبت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار