یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید عملیاتی شود

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشوری سازمان تامین اجتماعی گفت: انتظار داریم یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان با حمایت دولت عملیاتی شود.
کد خبر: ۴۹۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 16 September 2017
به گزارش تابناک : بیات رئیس کانون بازنشستگان و مستمری کشوری سازمان تامین اجتماعی در مراسم پیاده‌روی بازنشستگان و مستمری‌بگیران همزمان با روز تکریم خانواده و بازنشستگان اظهار کرد: 3 میلیون بازنشسته و مستمری بگیر در کل کشور داریم که با احتساب خانواده‌ها تعداد خانواده بزرگ بازنشستگان به 7 میلیون نفر می‌رسد.
 
وی در ادامه افزود: همزمان با روز تکریم خانواده در سراسر کشور در شهرها و شهرستان‌ها، برنامه ویژه بازنشستگان در حال برگزاری است و بیش از یک میلیون نفر در این برنامه‌ها شرکت کردند.
 
رئیس کانون بازنشستگان و مستمری کشوری سازمان تامین اجتماعی گفت: به 200 بازنشسته و کار افتاده به رسم یادبود، لوح تقدیر اهدا می‌شود و از زحمات سی ساله این افراد تقدیر می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این مراسم در این چهار سال از اقدامات خوب سازمان تامین اجتماعی به شمار می‌رود، اظهار کرد: بازنشستگان سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را صرف خدمت به هموطنان و همنوعان کرده‌اند و امروز توقع دارند یک زندگی آسوده و آرام داشته باشند از این رو امیدواریم دولت دوازدهم به مشکلات بازنشستگان توجه بیشتری داشته باشد.
 
رئیس کانون بازنشستگان و مستمری کشوری سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: به عنوان نماینده بازنشستگان تقاضا داریم که با حمایت دولت،یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان عملیاتی شود چرا که در برنامه ششم توسعه بر این موضوع تاکید ویژه‌ای شده است.
 
 
 
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار