دلیل انفعال نمایندگان چیست؟

گزینه نمایندگان استان برای استانداری اردبیل در دسترس نیست

با این تفاسیر ظاهراً گزینه موردنظر نمایندگان استان برای پیشنهاد تصدی سمت استانداری اردبیل در دسترس نیست.
کد خبر: ۴۹۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 21 September 2017
به گزارش تابناک اردبیل، صدیف بدری نماینده مردم  اردبیل در مجلس شورای سالامی اظهار داشت: گزینه های مطرح شده در رسانه های مکتوب و مجازی شایعه و بیشتر در حد گمانه زنی است.

وی بیان کرد: در باره تغییر استاندار اردبیل باید هیات دولت تصمیم نهایی خود را اعلام کند .

وی درباره تعامل وزارت کشور با نمایندگان استان در مجلس افزود: تاکنون در مورد جابجایی و تغییر استاندار اردبیل با نمایندگان استان هماهنگی نشده است ولی هفته آینده نمایندگان با وزیر کشور دیدار می کنند تا فردی توانمند و کارا برای تصدی استانداری اردبیل تعیین شود .

نماینده اردبیل،نیر ،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان استان در مجلس هیچ گزینه ای را برای تصدی استانداری اردبیل معرفی نکرده اند افزود: نمایندگان بدنبال معرفی فردی توانمند و کارآمد خواهند بود .

بدری بیان کرد: برای نمایندگان بومی و یا غیربومی بودن استاندار تفاوتی ندارد بلکه هدف این است تا فردی کاربلد که بتواند توسعه و پیشرفت استان اردبیل را رقم بزند معرفی و منصوب شود .

به گزارش تابناک اردبیل، حال باید منتظر ماند و دید که اظهارات صدیف بدری درباره فقدان گزینه به تعبیر وی"کاربلد" و "توانمند" و "کارآمد" ناشی از بی نتیجه ماندن تلاشهای آنان برای به کرسی نشاندن خواسته هایشان در معرفی گزینه پیشنهادی به دولت و وزیر کشور و به عبارتی بی اعتنایی دولت به نمایندگان است یا این که به واقع، فردی با مختصات گفته شده در دسترس نیست!؟

 انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار