به مناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی

مدیرکل کانون پرورش فکری استان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: طرح "کوچه خاطره‌ها" نیز امسال برای نخستین بار انجام شده و 20اثر گردآوری وتدوین شده است.
کد خبر: ۴۹۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 24 September 2017
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری جشنواره استانی هنرهای تجسمی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

به گزارش تسنیم؛ سید محمدرضا جوادی اظهار داشت:  فراخوان این جشنواره از ماه‌ها پیش انجام شده و493اثر از مربیان و اعضای مراکز کانون در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، سفال و عکس برای این جشنواره آتولید شده است.

وی با بیان اینکه از بین 100 اثر تعداد 32 مورد انتخاب و در همایشی از صاحبان آنها تجلیل می‌شود افزود: از این بین و پس از داوری، 100 اثر به دبیرخانه مرکزی ارسال شده که در قالب یک نمایشگاه به معرض دید علاقه مندان گذاشته است.

جوادی اعلام کرد: این نمایشگاه از 30 شهریور تا 20 مهر و همزمان با هفته دفاع مقدس و کودک، صبح و عصر در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری همدان پذیرای علاقه‌مندان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: طرح "کوچه خاطره‌ها" نیز امسال برای نخستین بار انجام شده و 20اثر گردآوری وتدوین شده است.

جوادی عنوان کرد: در این طرح، هر عضو به تحقیق راجع به یکی از شهدا که کوچه‌ای به نام او وجود دارد؛ پرداخته و اطلاعات جمع‌آوری شده را در قالب یک کتاب شامل خاطرات، زندگینامه و عکس آن شهید تدوین کرده که از این افراد در مراسمی تجلیل است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در هفته دفاع مقدس افزود: تولید یک نمایش با موضوع دفاع مقدس و شرکت مربیان کانون، معرفی وقایع جنگ تحمیلی، کتاب‌های دفاع مقدس، دعوت از رزمندگان در مراکز کانون و خاطره‌گویی برای اعضا و برگزاری کارگاه‌های هنری و ادبی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته به شماره می‌رود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار