امام جمعه موقت تبریز؛

شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهیم کرد

جحت الاسلام علی حاجی زاده گفت: خیانت های آمریکا به ایران در طول تاریخ بسیار زیاد بوده است و ما ملت ایران هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 19 June 2015
حجت الاسلام علی حاجی زاده امام جمعه موقت شهر تبریز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به روز 30 خرداد و انفجار مهیب در حرم امام رضا(ع) گفت: مردم ایران هیچ موقع انفجار سال 1373 حرم امام رضا(ع) را که توسط آمریکا انجام شد را فراموش نخواهند کرد.

وی ادامه داد: خیانت های آمریکا به ایران در طول تاریخ بسیار زیاد بوده است و ما ملت ایران هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهیم کرد.

وی به 31 خرداد سالروز شهادت دکتر چمران نیز اشاره کرد و افزود: خدمات دکتر چمران در طول دفاع مقدس مثال زدنی می باشد و علاوه بر ایران در کشور لبنان نیز به اموزش نیروهای حزب الله  کمک های کمک های زیادی را کرده است.

امام جمعه موقت تبریز اظهار داشت: هیچ دینی بدون تبلیغ رواج پیدا نمی کند زیرا در این راه انبیا و پیامبران زیادی جان خود را از دست داده اند ولی فروگذاری نکرده اند.

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضاییه گفت: عدالت فردی و اجتماعی وظیفه قوه قضاییه می باشد و اگر در کشور قوه قضاییه و نیروهای مسلح نباشند گروهک ها و ورشکستگان سیاسی به ملت امان نمی دهند.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: آب یکی از بزرگترین نعمتهای خداوند می باشد و با فرهنگ سازی در مصرف این نعمت بزرگ باید جلوی اصرافش را گرفت.

حجت الاسلام حاجی زاده به حضور 60 طلبه و دانشجوی غیر ایرانی در تبریز اشاره کرد و افزود: 60 نفر از طلاب و دانشجویان غیر ایرانی که از 17 کشور دنیا در شهر قم مشغول به تحصیل هستند به شهر تبریز آمده اند و امیدواریم بعد از اتمام تحصیلات به عنوان سفیران هدایت ،اسلام ناب محمدی را در کشور خود تبلیغ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار