برگزاری نماز ظهر عاشورا در ۴ نقطه اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری نماز ظهر عاشورا در ۴ نقطه اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲ 28 September 2017
 
حجت الاسلام مهدی ستوده

به گزارش تابناک اردبیل؛ حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نماز ظهر عاشورا در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام یافته نماز ظهر عاشورا در چهار نقطه اردبیل از جمله امامزاده صدرالدین، امامزاده عبدالعزیز نیار و خیابان شهیدگاه و مسجد هاشمیه برپا می شود.

وی افزود: احیای نهضت و فرهنگ حسینی برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و این موضوع زمانی محقق می‌شود که برای زنده نگهداشتن این نهضت به فریضه‌های الهی عمل شود چرا که همواره اهل بیت(ع) نیز به این امر تاکید کرده و مردم را به انجام فریضه‌های الهی دعوت کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شرکت عظیم مردم برای انجام فریضه‌های الهی علاوه بر تقویت و رشد ایمان سبب نابود شدن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان می‌شود که سعی بر خدشه‌دار کردن نظام مقدس انقلاب اسلامی و زیر سئوال بردن آرمان‌های مقدس ما دارند.

ستوده بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته طوری برنامه‌ریزی شده که دسته‌جات و هیئت‌های مذهبی برای حضور در این مراسم عنوی حضور به عمل آورند و از عموم مردم ولایی و حسینی اردبیل نیز برای حضور در نماز ظهر عاشورا در چهار نقطه مشخص شده دعوت به عمل می‌آید تا بتوانیم به تاکیدات و خواسته‌های اهل بیت(ع) جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ روز تاسوعا و عاشورا نیز تصریح کرد: زمان تجمع عزاداران در روز تاسوعا را ساعت 13 و زمان تجمع در روز عاشورا را ساعت 15 تا نماز مغرب و عشا در نظر گرفته شده است که برای حضور در این تجمع معنوی نیز از هم‌استانی‌ها دعوت به عمل می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار