تابناک گزارش می دهد؛

تعامل و همکاری ادارات شهرستان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی کهگیلویه + تصاویر

نشست فرماندار کهگیلویه، رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان، رئیس نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و روسای ادارات شهرستان کهگیلویه در فرمانداری برگزار شد.‌
کد خبر: ۵۰۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 06 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، سلمان تاج‌الدینی رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در این نشست مصوباتی با سازمان نظام مهندسی و ادارات شهرستان مقرر شد، اظهار کرد: کارمندان در ساعات اداری و خارج از ساعات در نقشه‌برداری و مستثنایت وارد نشده و کارها را به سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار کنند، و همچنین اداره ممیزی منابع طبیعی شهرستان کلیه استعلامات نقشه‌برداری را از کانال نظام‌ مهندسی کشاورزی انجام دهد.
تاج‌الدینی تصریح کرد: نظارت طرح‌ها، تفکیک امور اراضی زراعی و آب‌ و خاک جهاد به نظام‌مهندسی کشاورزی واگذار شد، و همچنین بنیاد مسکن و اداره آب، برق و گاز شهرستان کلیه استعلامات نقشه‌برداری را بدون مهر سازمان نظام‌ مهندسی ثبت و دریافت نکنند.
تاج الدینی با بیان اینکه شهرداری در بخش فضای سبز از فارغ‌التحصیلان کشاورزی استفاده کند تصریح کرد: کمیته امداد، بهزیستی شهرستان دوره‌های آموزشی خود را به سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار کنند.
به گزارش کبنانیوز، رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه در ادامه صحبت های خود گفت : امور عشایر شهرستان بخش آموزشی عشایر را در زمینهٔ کشاورزی و دامپروری را به سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی واگذار کرد.
وی در پایان افزود: شخصی به‌عنوان نماینده نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در اداره منابع طبیعی برای کارهای استعلامات انتخاب شود.


خبرنگار سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار