گزارش عملکرد نیروی انتظامی فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در طی 2 سال گذشته از 322 هزار پرونده منجر به طلاق، 17 هزار پرونده درکلانتری‌ها و پاسگاه‌های فارس منجر با مصاله و سازش خاتمه یافت.
کد خبر: ۵۰۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸ 10 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:احمدعلی گودرزی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان فارس و امام جمعه شیراز در سخنانی اظهار داشت: با به هلاکت رسیدن اشرار مسلح در فارس، امروز هیچگونه گره امنیتی در استان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی، 230 میلیارد تومان کالای قاچاق  توسط نیروی انتظامی فارس کشف و در ماه جاری نیز 10 میلیارد تومان وسائل آرایشی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط گردیده است.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: بیش از 80 درصد جرائم نسبت به مدت مشابه 2 سال گذشته در فارس کاهش یافته  و دراین راستا نیروی انتظامی فارس در کشف جرائم رتبه برتر کشور را بدست آورده است.

گودرزی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سوپاپ اطمینان نظام اسلامی است، افزود: در طی یک سال گذشته 114 هزار تذکر ارشادی، پلمپ 4 هزار و 310 واحد صنفی  و 72 فقره باغ‌های متخلف، بازسازی 314 نمازخانه و راه‌اندازی سامانه ناظر ازجمله فعالیت‌های نیروی انتظامی فارس بوده است.

وی بیان داشت: اعزام راهیان نور در دو نوبت در سال، نصب 314 مورد یادمان شهدا در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، راه‌اندازی دارالقرآن در منازل سازمانی و نیز آمادگی دفاع از حریم ولایت و آل‌الله از دیگر فعالیت‌های این نهاد مردمی در سال جاری بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار