نرخ حمل و نقل زائران گیلانی اربعین افزایش نیافته است

کد خبر: ۵۰۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 12 October 2017
تابناک / مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ایی گیلان با اشاره به نرخ قیمتی جابجایی زائران گیلانی به همایش اربعین حسینی اظهارکرد: نرخ حمل و نقل زائران اربعین طی سال جاری تغییر نکرده و افزایش قیمیت برای نداریم.

محمدرضا نازک کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ایی گیلان با اشاره به در پیش بودن همایش عظیم اربعین حسینی و انتقال زائران به مرز و برگشت آنها به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: مرز خروجی زائران گیلانی مرز مهران تعیین شده و ورود و خروج زائران از این مرز صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه هیچ زائری امسال بدون گذرنامه و ویزا امکان عزیمت به کشور عراق را نخواهد داشت تصریح کرد: مرز خسروی و شلمچه نیز برای اتباع غیر ایرانی در نظر گرفته شده است.

 

نازک کار با اشاره به اعلام آمادگی برخی شرکت های مسافربری استان برای اعزام زائران به کشور عراق افزود: سهمیه سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل گیلان جهت جابجایی زائران گیلانی اربعین تامین شده است.

 

وی با اشاره به نرخ قیمتی جابجایی زائران گیلانی به اربعین حسینی اظهارکرد: نرخ حمل و نقل زائران اربعین طی سال جاری تغییر نکرده و افزایش قیمیت برای نداریم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ایی گیلان تصریح کرد: نرخ حمل و نقل با اتوبوس های VIP از گیلان برای زائران بین ۱۳۰ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان است.

 

وی خاطرنشان کرد: هزینه حمل و نقل با اتوبوس های معمولی بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار