نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس:

دیدارهای مردمی باید در برنامه کاری مدیران قرار بگیرد

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دیدارهای مردمی با هدف حل بهتر مسایل و مشکلات اقشار مختلف جامعه باید جزو برنامه کاری مدیران دستگاه ها قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۱۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱ 02 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل ایرنا، سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان اقبالیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدارهای مردمی مسئولان آنها را از نزدیک با واقعیت ها و مسایل و مشکلات جامعه آشنا می کند و در حل خیلی از مشکلات شهروندان راهگشاست.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیران دستگاه ها باید دیدارهای مردمی را در دستور کار قرار دهند تا در تصمیم گیری های خود به منظور حل مسایل و مشکلات بهتر عمل کنند.
وی در ادامه با اشاره به حضور جمعی از شهروندان اقبالیه و طرح مسایل و مشکلات خود،گفت: نیاز به شغل، درخواست تسهیلات بانکی و یا استمهال بدهی و مسایل مرتبط با شهرداری مهم ترین موضوع های طرح شده مردم اقبالیه در این دیدار بودند که در خصوص آن دسته از درخواست هایی که به لحاظ قانونی و اداری امکان رسیدگی به آنها وجود داشت، اقدام و با مدیران دستگاه ها و نهادهای مربوطه مکاتبه شد.
زرآبادی اظهار کرد: در صورت آن که مشکل مراجعان به دستگاه های اجرایی که با آنها مکاتبه شده حل نشود آنها باید به شکل مکتوب دلیل این موضوع را قید کرده و بنده را به عنوان موکل مردم مطلع کنند تا تصمیم دیگری اتخاذ شود و یا دلیل آن به مردم اعلام شود.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل های اقبالیه، اظهار امیدواری کرد با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی مسایل و مشکلات و کمبودهای این شهر مرتفع شود.
در دیدار مردمی نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در اقبالیه حدود 150 تن از شهروندان این شهر مسایل و مشکلات و درخواست های خود را با وی در میان گذاشتند.
شهر اقبالیه با 60 هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری قزوین قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار