همه موظفند هنگام آتش سوزی کمک کنند

حسینی در ادامه گفت: ادارات و نهادهایی که پروژه عمرانی در دست اقدام دارند باید کلیه مراحل قانونی را از طریق مراجع ذیربط طی کنند تا از هرگونه تخریب جلوگیری شود.
کد خبر: ۵۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 23 June 2015
فرماندار باشت: همه ادارات موظفند هنگام آتش سوزی جنگلها به اداره منابع طبیعی کمک کنند
 

جلسه ای با عنوان آتش سوزی در جنگلها و مراتع، بررسی راهکارها و چالشها و همچنین تخریب منابع ملی بر اثر اجرای پروژه های عمرانی با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان باشت تشکیل شد. در این جلسه فرماندار باشت اعلام کرد : همه ادارات  و مسئولین موظفند در زمان وقوع آتش سوزی با تمام امکانات با اداره منابع طبیعی همکاری کنند.

 حسینی در ادامه گفت: ادارات و نهادهایی که پروژه عمرانی در دست اقدام دارند باید کلیه مراحل قانونی را از طریق مراجع ذیربط طی کنند تا از هرگونه تخریب جلوگیری شود.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت در این نشست اعلام کرد: تاکنون در سال 94 هیچ گونه اتش سوزی در شهرستان باشت نداشته ایم که این امر موجب خشکسالی است.

سامان گرجی اظهار امیدواری کرد که مانند سالهای گذشته ادارات دیگر با منابع طبیعی در اطفا حریق کمک کنند.

در این جلسه مقرر گردید منابع طبیعی کشیک شبانه روزی داشته باشد و همه ادارات با اداره منابع طبیعی همکاری نمایند. وهر اداره یک نفر را به عنوان فرمانده گروه امداد نجات اداره مشخص نماید و با ذکر شماره تماس برای وقوع آتش سوزی هماهنگی لازم را انجام دهد. همچنین مقرر گردید هلال احمر نسبت به تشکیل یک گروه کارامد برای مواقع آتش سوزی اقدام لازم را به عمل آورد. تشکیل کلاس های آموزشی، تجهیز امکانات، انجام بیمه پرسنل اداره و مواردی دیگر از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار