نخستین سفر شهرستانی استاندار گیلان به بندر آستارا

کد خبر: ۵۳۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 30 November 2017


تابناک / فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از نخستین سفر شهرستانی استاندار گیلان به این بندر مرزی خبرداد.

 یونس رنجکش گفت : دکتر سالاری استاندار جدید گیلان نخستین سفر کاری خود در شهرستان های استان را به منظور بررسی توانمندی ها، مشکلات و موانع توسعه را به شهرستان آستارا اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: در این سفر که از یکماه پیش مقدمات آن بر اساس دستور استاندار در بررسی مشکلات، ظرفیت ها و پیشنهادات آغاز شده است، با حضور بیش از ۲۰ مدیرکل ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی به همراه مدیران عامل بانک ها انجام می شود.

رنجکش ادامه داد: یکی از برنامه ریزی های جدی استاندار گیلان در شناسایی نقاط ضعف و قوت شهرستان ها حضور در این مناطق با دستور کار ویژه و رسیدگی به آن هاست که اولین سفر آن با توجه به اهمیت و جایگاه شهرستان مرزی بندر آستارا در بعد داخلی و خارجی به این شهرستان اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرزی آستارا افزود: در این سفر یک روزه که روز پنجشنبه نهم آذرماه انجام می شود در یک برنامه ریزی فشرده جلسات متعددی با حضور مدیران اجرایی، شوراهای اسلامی، شهرداران، دهیاران، نخبگان و برگزیدگان فرهنگی و اجتماعی و همچنین سرمایه گذاران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: استاندارگیلان چندی پیش نیز به منظور شرکت در نشست مشترک مسئولان راه آهن جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران به آستارا سفر کرده بود و در این مدت دوماهه اخیر این دومین سفر ایشان به این شهرستان مرزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار