اعتبار3.5میلیاردی برای ورزشگاه ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش اعتبارات پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفره گفت: امسال ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار در ردیف ملی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴ 16 February 2015
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش اعتبارات پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفره گفت: امسال ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار در ردیف ملی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

علی‌نعمت چهاردولی در گفت‌و‌گو با  تسنیم ، با بیان اینکه متأسفانه برای این ورزشگاه اعتبارات لازم به صورت جدی دیده نشده بود، اظهار داشت: برای این پروژه در سال گذشته حدود ۵۰ میلیون تومان اعتبار دیده شده بود که امسال با پیگیریهای انجام شده این اعتبار را افزایش دادیم. 

وی افزود: ۳ و نیم میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۳ در ردیف ملی برای این پروژه در نظر گرفته شد، همچنین در سفر رئیس مجلس شورای اسلامی نیز صحبت‌هایی پیرامون این ورزشگاه انجام شده و سعی داریم پیگیریهای از طریق وزیر ورزش نیز انجام دهیم. 

چهاردولی در مورد نیاز شهرستان به این ورزشگاه تصریح کرد: شهرستان ملایر در حال گسترش است و در برنامه‌ریزی و احداث این ورزشگاه تنها امروز مد نظر نیست و برای آینده این شهر باید وجود این ورزشگاه را پیش‌بینی کرد. 

وی اظهار داشت: در آینده کارخانجات متعدد در ملایر شکل می‌گیرد و اسپانسرها برای حمایت از تیم‌های شهرستان ایجاد و اعتبارات لازم برای گسترش تیم‌های فوتبال پیش بینی می‌شود. 

نماینده مردم ملایر در تاکید کرد: هم‌اکنون مشکلات تیم‌های فوتبال تنها مختص شهرستان ملایر نیست و در کل کشور وجود دارد، حتی باشگاه‌هایی چون استقلال و پرسپولیس نیز به سمت خصوصی شدن حرکت می‌کنند. 

چهاردولی با اشاره به اینکه علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلات موجود در امر ورزش ملایر تیم‌های خوبی در شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: ملایر جوانان و استعدادهای بسیار خوبی دارد ضمن اینکه تیم خانه جوانان ملایر توانست به لیگ دسته ۳ کشور صعود کند. 

وی افزود: در حال حاضر با وجود هزینه بالای تیم‌های فوتبال ملایر و صنعتی نبودن شهر, اسپانسری در این منطقه وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار