مدیرعامل شرکت کشت وصنعت بنیاد مستضعفان کشور:

تامین ۱۳۰ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق زلزله زده

مدیرعامل شرکت کشت وصنعت بنیاد مستضعفان گفت:این بنیاد ۱۳۰ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق زلزله زده در سطح شهر وروستا را تامین می‌کند.
کد خبر: ۵۳۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 14 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری گیلانغرب فضل الله خداییمدیر عامل شرکت کشت وصنعت بنیاد مستضعفان کشور گفت: بنیاد مستضعفان برای خانوار‌های دارای دو معلول در گیلانغرب سرپناه رایگان می‌سازد.

وی خاطر نشان کرد:شرکت کشت وصنعت وابسته به بنیاد مستضعفان درحال حاضر با تامین ده درصد شیر مورد نیازکشوررا تامین کرده و تا چندسال آتی این میزان به ۲۰ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت کشت وصنعت بنیاد مستضعفان تصریح کرد:طرح ۶۰۰۰ هکتاری زیتون وپسته توسط شرکت کشت وصنعت در نقاط مختلف کشور در حال اجرا است.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت: پیشنهاد ایجاد مجتمع گاوداری در بخش گواور مورد توافق و تفاهم قرارگرفت.

همتی خاطر نشان کرد: تامین آب موردنیاز وتخصیص نیاز آبی برای قطعه ۳۰۰ هکتاری از سد زاگرس و همچنین مجتمع گاوداری برای صدور مجوز و موافقت حفر چاه و واگذاری اراضی مستلزم حمایت و همکاری همه جانبه مدیر عامل آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی استان است و این موضوع نیز در دستورکار پیگیری قرارگرفته است.

تیموری مدیرکل املاک و مستغلات بنیاد مستضعفان درغرب کشور نیز از تکمیل ۷۰ درصد اجرای طرح ۷۰۰۰ هکتاری کشت وصنعت در منطقه قصرشیرین خبرداد وگفت: تاکنون ۴۰۰۰ هکتار از این طرح محقق شده است 

وی افزود: چنانچه بستر مناسب آب و عرصه در هرجای استان وجود داشته باشد برای اجرای پروژه‌های تولیدی اشتغالزا آمادگی داریم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار