شهردار ایلام ؛
جلسه هوشمندسازی کنترل ترافیک با حضور شهردار ایلام، رییس کمیسیون حمل و‌نقل شورای شهر، فرمانده پلیس راهور ، دبیر شورای ترافیک استان و مسئولان ذیربط در شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 21 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ صادقیان شهردار ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد : به منظور کنترل هوشمند ترافیک شهر ، مقدمات فرآیند نصب تجهیزات هوشمندسازی ترافیک توسط شهرداری با همکاری پلیس راهور فراهم شده است.
 
شهردار ایلام اضافه کرد: این تجهیزات شامل دوربین های کنترل سرعت ، دوربین های هوشمند چهارراهها، مانیتورینگ سراسری شهر و‌همچنین ‌دوربین های سیار ثبت تخلف پارک دوبله خواهد بود.
 
صادقیان در پایان افزود: امیدواریم با تجهیز شهر به این سیستم ها شاهد نظم و‌روانسازی ترافیک‌علی الخصوص در هسته مرکزی باشیم و‌شهروندان نیز با نصب نرم افزارهای مخصوص موبایل بتوانند از میزان ترافیک معابر و‌خیابان ها جهت دسترسی آسان به مقاصد درون شهری مطلع شوند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حژمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
متأسفانه شهر ایلام با وجود مرکزیت و قدمت نسبت به سایر شهرستانها، تا کنون بافت شهری ندارد و کماکان در میان خیابانها و کوچه های تنگ رنچ می برند و مسئولین گذشته شهرداری ایلام دین بزرگی بر گردن دارند و نیاز است برای خروج از این وضعیت بافت "ایلام جدید" شکل بگیرد و به گونه ای که برای آتیه آن برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد و به موازات آن بافت قدیمی تعمیر و تجهیز گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار