دستگاه‌‌های خراسان شمالی کم‌کاری خود در زلزله را به گردن بیمه‌ها می‌اندازند

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های خراسان شمالی گفت: بیمه ها در زلزله استان مظلوم واقع شده و همه دستگاه‌های دولتی کم‌کاری خود را به گردن بیمه‌ها می‌اندازند.
کد خبر: ۵۴۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 26 December 2017

علی وفا پیشه ظهر امروز در نشست هم اندیشی شورای هماهنگی مدیران بیمه استان خراسان شمالی اظهار داشت: در زلزله اردیبهشت ماه سال جاری٬ 2 هزار 30 واحد مسکونی خسارت دیده و در 26 روستا مورد بازدید و کارشناسی قرار گرفته‌اند که تاکنون غرامت خسارت مربوط به 1 هزار و 200 واحد مسکونی استان پرداخت شده است.

وی افزود: وظیفه بیمه بهسازی نیست بلکه بازسازی است و وظیفه دولت و استانداری است که خانه جدید یا ساختمان درست کنند.

رئیس شورای هماهنگی بیمه استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان فواید بیمه عمر خاطر نشان کرد: 50 نفر در زلزله اخیر معترض به عدم پرداخت بوده‌اند که در موقع بازدید یا حضور نداشتند یا اصلا در آن خانه‌ها فردی ساکن نبوده و از بازدید عقب افتاده‌اند و تاکنون همه خانه‌ها بازدید و برآورد خسارت شده و هزینه خسارت توسط بیمه‌ها به بانک‌ها تحویل داده شده است.

وفاپیشه ادامه داد: دستگاه‌های دیگر متولی پرداخت خسارت به افراد و خسارت‌دیدگان٬ در ارائه خدمات کاستی داشته و تمام بی مسئولیتی خود را به بیمه‌ها می‌اندازند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان زلزله استان٬ بیمه 3 میلیارد و 300 میلیون تومان خسارت زلزله را کارشناسایی کرده است و 900 میلیون تومان آن را به 100 هزار واحد روستایی تحویل داده است. در صورت حذف 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده٬ خدمات بیمه‌ای با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار