مراسم تودیع و معارفه معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور مسئولان و کارکنان دانشگاه در سالن اجتماعات ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ 03 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  در جریان این مراسم دکتر پرویز کریمی به عنوان معاون درمان دانشگاه انتخاب شد.دکتر فیروز بالاوندی سابقاً عهده دار این سمت در دانشگاه بود.

همچنین در این مراسم حکم مسئولیت معاونت غذا و دارو به خانم دکتر شاهماری اعطا شد.

دکتر روح الله استاک مدیر فرهنگی دانشگاه به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه منصوب شد که جایگزین دکتر جمیل صادقی فر در این معاونت شد.

دکتر رضا ولی زاده به عنوان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی شد. مسئولیت این معاونت سابقاً در اختیار دکتر نورخدا صادقی فرد بود.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم دکتر آبانگاه به عنوان رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی شد که پیش از وی دکتر شهبازی این مسئولیت را برعهده داشته است.

خانم دکتر هادوی که تا کنون مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان بود، جای خود را به خانم دکتر نریمانی داد.

گفتنی در پایان این مراسم با اهداء لوح از خدمات معاونین سابق درمان، آموزشی، فرهنگی و دانشجویی و دانشکده پزشکی و مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان تقدیر شد و حکم مسئولیت معاونین درمان، غذا و دارو، فرهنگی و دانشجویی، آموزشی و رییس دانشکده پزشکی دانشگاه و مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان نیز به آنان اعطاء گردید./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار