مواد مخدر در استان اردبیل 25 قربانی گرفت

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش های پزشکی قانونی در سال جاری 25 مرد و زن در این استان در اثر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۵۶۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 19 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، بهنام بهشتی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نمین افزود: تبلیغات گمراه کننده در جامعه باعث کاهش سقف سنی و زنانه شدن اعتیاد در این استان شده است.
او گفت: داروخانه ها و عطاری ها با تبلیغ انواع قرص های لاغری ، رفع چروک و زیبایی به زنانه تر شدن اعتیاد بیشتر دامن زده اند.
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل به نظارت بیشتر و سختگیرانه بر عملکرد و فعالیت های مراکز طب سنتی ، عطاری ها و داروخانه ها در این استان اشاره کرد و افزود: گروه های بازرسی با همکاری نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه در استان اردبیل 15 هزار معتاد در چرخه درمان اعتیاد قرار گرفته اند، تشریح کرد: 228 معتاد زن مراحل مصرف شربت را گذرانده و 15 زن معتاد نیز به کمپ شهرستانی تبریز برای طی فرایند درمانی اعزام شده اند.
امسال کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل 19 درصد و دستگیری افراد توزیع کننده و قاچاقچیان مواد مخدر نیز 16 درصد رشد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار