اهدای ۵ هزار جلد کتاب به کانون‌های مساجد ایلام

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از توزیع بیش از ۵ هزار جلد کتاب به کانون‌های مساجد به مناسبت گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس کانون‌های مساجد در این استان خبر داد
کد خبر: ۵۷۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 04 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور اظهار کرد: این میزان کتاب در ایام گرامیداشت 18 اسفند بین کانون‌های مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان توزیع خواهد شد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر 295 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد این استان فعالیت دارد، افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری به‌ویژه در مناطق روستایی با دارا بودن بیش از 43 هزار نفر عضو در سطح استان میزبان جوانان و نوجوانان در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اضافه کرد: به مناسب گرامیداشت ربع قرن تلاش کانون دعای فرهنگی و هنری در جوار مساجد به ‌عنوان پایگاه‌های مهم فرهنگی و هنری برنامه‌های متنوعی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود .

چراغی‌پور تجلیل از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌های دهلران، دره شهر، آبدانان، چرداول، سیروان و سایر مناطق استان، دیدار با خانواده شهید علی‌اصغر اسدی، اولین شهید کانون‌های مساجد در استان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، همایش ویژه طلاب و روحانیون با محوریت نقش کانون‌های فرهنگی و هنری در مسجد طراز اسلامی را از برنامه‌های 18 اسفند در سال جاری عنوان کرد .

وی اجرای جشنواره بازی‌های بومی و محلی و افتتاح ساختمان کانون فرهنگی و هنری محبان علی (ع) را از دیگر برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد برشمرد و افزود: در راستای گرامیداشت 18 اسفند با حضور اعضای کانون‌های مساجد بر مزار شهدای گمنام، با آرمان‌های امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌شود .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در پایان تصریح کرد: کانون‌های مساجد با هدف استفاده از ظرفیت جوانان و مردم که در حول محور مسجد زندگی می‌کنند در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری تأسیس ‌شده و یک ظرفیت بسیار مناسب برای حضور جوانان در مساجد هستند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار